Stresujici named z RH 7.1

Zdeněk Švarc svarc na promedia.cz
Pátek Květen 11 15:49:30 CEST 2001

Zdravim,

docela jsem se dnes nas*al, kdyz jsem po dvou frustrujicich hodinach zjistil, ze je jedno,
jakou zadate direktivu "directory", treba klidne i "directory /somewhere/in/fat/of/the/gates"
a to same v direktive "file", protoze named vzdy bude hledat soubory v /named/var/ !

Dalsi podraz nastal ve chvili, kdy jsem chtel prelozit named.boot na named.conf pres
utilitu named-bootconf, proste to nefungovalo. Ten samy named.boot parsovany
pres named-bootconf z RH 7.0 jede v poradku.

Taxe xci zeptat, jestli jsou jeste dalsi vyjeby v named z RH 7.1 nebo je to vsechno :-)

    zd