Jak nainstalovat JRE plugin do Mozilly?

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Pátek Květen 11 21:57:04 CEST 2001

Dne Čt, 10 kvě 2001 jste napsal(a):

> Ja jsem to vcera zkousel s M0.9 pod RH7.1 presne podle
> http://www.mozilla.org/releases/mozilla0.9/

Konkretne podle ceho? Pisou tam napr. "With tar.gz builds, after JRE has installed,
put a symlink ..."

To je sice mozna strucne, ale zadny takovy tar.gz build zadne JRE neobsahuje atd.

Nevidim tam vubec nic, podle ceho by se cokoliv dalo instalovat. Jedine na co se
mozilla zretelne odkazuje (pri pokusu nainstalovat plugin), je soubor jre.xpi na
ftp.netscape.com (ktery ale neni schopna dostat, protoze to ftpcko je prilis
lemrave), ale nikde pro zmenu neni popsano jak se nainstaluje to xpi...

Pritom by to urcite slo shrnout do jedine vety.

Ne ze bych si myslel, ze ke vsemu musi byt petimegovy help jako ve Woknech, ale
aspon nejaky naznak by snad nekde byt mohl...

Ach jo.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;