Preklad jadra 2.4.4 a zvuk

Neděle Květen 13 11:29:07 CEST 2001

On Sun, 13 May 2001, Tomáš Vondra wrote:

> Ne, stary config jsem nepouzil. Jednak ho nemam a jednak se jedna o jinou
> verzi jadra.

Stary config ziskate treba z balicku kernel-source-X.Y.Z
(/usr/src/linux/configs/*). Budete mit jistoru, ze pouzivate osvedcene
volby (kdo si to ma vsechno porad pamatovat). Prikaz

make oldconfig

provedeny v adresari /usr/src/linux vezme soubor .config, ktery tam zrovna
je a vsechny v nem uvedene volby pouzije. Zastavi se to vzdy na volbe,
ktera pribyla (tj. soubor .config je treba pro nejake starsi jadro) a
ceka, az zvolite Y/N/M. Po cele tehle akci mate "aktualizovany" .config s
minimem namahy.

Ja to delam bezne, je to velmi prakticke, i kdyz kompilace pak trva o
trochu dele - standardni .config z balicku kernel-source od RH je navoleny
tak, ze se prelozi kdektery modul, ale to neni na zavadu - proste ziskate
obdobu standardniho distribucniho jadra se vsim potrebnym.

Samozrejme - po make odlconfig muzete odelat treba make menuconfig a
"doladit" sve volby odlisne od toho, co bylo v tom starem .config
predvoleno.

--
                        Milan Kerslager