RH 7.1 ps/2 mouse Xwindow instalacni problemy

Milos Prudek milos.prudek na worldonline.cz
Neděle Květen 13 14:10:57 CEST 2001

Po instalaci RH 7.1 (na prazdnou partici) nefunguje ps/2 mys v X window.

Zpocatku vubec neslo nastartovat gpm, protoze se objevovala hlaska
Unable to open /dev/psaux:Device or resource busy. Ani Xwindow neslo
nastartovat, a chybova hlaska byla stejna jako pro gpm.

Kdyz jsem provedl rmmod na zvukove moduly (gus, ad1848, soundcore,
sound), bylo uz mozne spustit gpm, a tak jsem zkusil X. Sice se spustily
X, ale okamzite po uspesnem spusteni Gnome zatuhl cely pocitac
(nereagoval ani napr. na NumLock). Pro KDE to dopadlo uplne stejne,
takze to nesdouvisi s pouzitym WindowManagerem.

Updatoval jsem mouseconfig a Xconfigurator z RH71-updates, ale nepomohlo
to.

--
Milos Prudek