Poskodeny filesystem

Neděle Květen 13 16:00:55 CEST 2001

On Fri, 11 May 2001, Vladimir Rengevic wrote:

> Nasledne som sa pokusil disk opravit - e2fsck -t -f /dev/hdb a tu nastal
> hlavny problem.

/dev/hdb? Urcite ne neco jako /dev/hdb1? To jako byl ten filesystem uplne
pres cely disk? (Ne ze by to neslo, ale to krajne neobvykle.)

> [root na alf /root]# e2fsck /dev/hdc1
> e2fsck 1.18, 11-Nov-1999 for EXT2 FS 0.5b, 95/08/09
> e2fsck: Filesystem has unsupported feature(s) while trying to open /dev/hdc1

Zacal bych tim, ze si ujasnim, se kterym diskem jsou vlastne problemy. :)
A jestli se opravdu rozsypal nejdriv disk hdb a pak hdc, tak bych zacal
hledat chybu v jadre a nebo mozna jeste spis v zeleze.

> a priznam sa, ze sa bojim urobit dalsi krok aby som neznicil viac ako sa mi
> uz podarilo.

Kdo se boji, nesmi do lesa. :)