dva subnety

Bc. Michal Chupáč chupi1 na centrum.cz
Pondělí Květen 14 08:47:58 CEST 2001

Dobry den. Jsem zacatecnik a mam jeden blbej dotaz.

Jak mam nastavit sit aby byli videt vsechny pocitace ve dvou subnetech ?

Mam server s RED HAT 6.2 a v nem jsou dve sitovky + sitovka na internet. Na
tyto dve sitovky jsou pripojeny dve kabelaze (192.168.3.1:255.255.255.0,
192.168.4.1:255.255.255.0). Na obouch je nastavena maskarada pro pristup na
internet pres tu treti sitovku. Na serveru bezi SAMBA, DHCP, SQUID. Vsechno
funguje az na to, ze k pocitacum ve druhem SUBNETu se nemohu dostat. Sice je
vidim ale neda se k nim pripojit. Pokud se zkousim pripojit pres IP adresu
tak je vse v pohode ale pres jmeno to nefunguje. Zkousel jsem nastavit i
HOSTS soubor ale nepomohlo to. Brana je nastavena jenom na smerovani na internet. Zadne jine smerovani neni zapnute. Poradite nekdo ?