Xsession_errors

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pondělí Květen 14 10:15:35 CEST 2001

On Sun, May 13, 2001 at 09:36:26PM +0200, Ing. Július Fedá? wrote:
> mozte mi niekto poradit? Mam Mandrake 8 s XFree86 4.0.3 a KDE 2.1.1.
mozme :)

> Po nastartovani KDE prikazom startx nabehne vsetko v poriadku aj
> samotne KDE chodi OK, len neviem co znamenaju chybove hlasky v subore
> .xsession-errors:
kazda nieco ine :)

> WARNING: imwheel is not checking/writing a pid file, BE CAREFUL!
>   An imwheel may be running already.
>   Two or more imwheel processes on the same X display,
>   or simultaneously using a wheel fifo,
>   will not operate as expected!
> INFO: imwheel started (pid=858)
imwheel vam hovori, ze neskontroloval ci uz nebezi ina kopia imwheel. v tom
pripade by sa to nespravalo tak ako ocakavate

> /home/julius/.imwheelrc: No such file or directory
hlada u vas v home konfiguracny subor, a ten tam nie je

> [...]
> kmixctrl: ERROR: kmix: Nemô3/4em zapisova<< do mixéra.
> kmixctrl: ERROR: kmix: Nemô3/4em zapisova<< do mixéra.
kmixctrl (asi kde audio mixer) nema pristup k /dev/mixer (bud nemate
dostatocne pristupove prava, alebo nemate moduly pre zvukovuku zasunute)

> QSocketNotifier: Multiple socket notifiers for same socket 6 and type read
funkcia QSocketNotifier sa stazuje, ze na jeden socket a operaciu je
zavesenych viacero 'obsluh'

> kicker: WARNING: KDE detected X Error: BadDrawable (invalid Pixmap or Window parameter) 9
>   Major opcode:  14
> kicker: WARNING: KDE detected X Error: BadDrawable (invalid Pixmap or Window parameter) 9
>   Major opcode:  14
aplikacia kicker (sucast KDE asi) sa stazuje ze dostala zle parametre

> Double QObject deletion detected.
niekto sa pokusil 2x odalokovat jeden objekt

> X Error of failed request:  BadWindow (invalid Window parameter)
>   Major opcode of failed request:  7 (X_ReparentWindow)
>   Resource id in failed request:  0x1400011
>   Serial number of failed request:  6749
>   Current serial number in output stream:  6958
to sa zas stazuju Xy na zle parametre

> kdeinit: Fatal IO error: client killed
kdeinit-u zmizol klient s ktorym asi este komunikoval

> kdeinit: sending SIGHUP to children
> kdeinit: sending SIGTERM to children.
> kdeinit: Exit.
kdeinit posiela vsetkym detskym procesom signaly na ukoncenie a sam konci
> KLauncher: Exiting on signal 15
KLauncher dostal signal 15 a konci

> X connection to :0.0 broken (explicit kill or server shutdown).
Spojenie k displeju bolo zrusene

podotykam ze KDE ani imwheel sam nepouzivam. vsetky hlasky som interpretoval
len na zaklade toho co ste poslali. staci len citat :)

[e]