Este raz VMware

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Květen 14 13:16:47 CEST 2001

Ing. Július Fedás wrote:

> Dobry den,
>
>   mam este jednu otazocku na VMware. Win98 sa mi podarilo v pohode
>   nainstalovat. Len sa mi nepaci, ze zobrazi len 16 farieb a po
>   prepnuti do celoobrazovkoveho rezimu to zobrazi priserne aj samotna
>   rychlost je o nicom. Mam AMD K6-III 400 MHz, TNT2 M64 a 128 MB RAM.
>
>   Stiahol som aj VMware Tools a nejaky ovladac na SVGA grafiku
>   (vmware_drv.o).
>   Mozete mi poradit ako nainstalovat Tools a tu grafiku.

je to vsechno popsany v helpu, staci kliknout ve VMware na Help.
VMware Tools aktivujete v menu Settings / VMware tools install, tim se
jako jednotka A: udela image s WMware tools a software driverama
grafiky.
Pri instalaci grafiky jsem mel jednou problem. Mel jsem Wokna,
nainstaloval ovladac grafiky vmware, ale pak jsem to nedockave zacal
hned konfigurovat - menit rozliseni hloubku barev..., bez rebootu. Od ty
chvile mi to pri kazdym bootu W98 hlasilo, ze mam naspravne
nainstalovany ovladac grafiky a at jsem delal co delal (znova
instaloval, odinstaloval, nainstaloval, cistil registry, ...) nikdy se
mi to nepovedlo dostat do funkcniho stavu.
Takze jsem ty W98 instaloval ve VMware znova nacisto a po instalaci
vmware ovladace grafiky jsem poslusne rebootnul a jede to krasne v
1152x864 truecolor.

Edas