mplayer

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Pondělí Květen 14 14:27:09 CEST 2001

rad0 misovic wrote:

> Zdar,
>
> uz mi to neda, ked pozeram film v mplayeri, tak sa mi vzdy tak cca. od
> polky rozsynchronizuje zvuk s obrazom. Nejde tomu nejak pomoct??
> VO je x11, komp je celeron 333, 160MB RAM, X-ka 4.0.3, videokarta Riva128.

Zjevne to je tim, ze asi film prilis zatezuje CPU - karta
zrejme nema akcelerovane video a tudiz kreseleni zere take hodne
a cele se to nejak nestiha pri danem framerate.

Autor mplayeru implementuje framedropping - jinak muzete zkuste
aviplayer

Asi nejrozumejsi by bylo koupit si nejakou normalni grafickou kartu
(TNT2, MX, G400...) majici Xv extension.

kabi