Posilani SMS na OSKAR z konzole

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Květen 14 14:36:49 CEST 2001

Oskar nema zadne adresy typu +42_cislo na sms.oskar.cz
Uzivatel si sam musi zalozit svou e-mail adresu nick na mujoskar.cz a na tu
se pak posilaji bezne e-maily, ktere prijdou jako SMS. Takze si myslim,
ze zadny takovy programek, ktery chcete, nemuze existovat.
Jedine jsem videl u kamarada, ze si sam vytvoril vlastni WWW rozhrani na
vsechny operatory, ale i to ve skutecnosti vyuziva web rozhrani ceskeho
mobilu...

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net