stupidni dotaz - mazani konce/zacatku radky ve vim ...

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Pondělí Květen 14 15:01:28 CEST 2001

Hezky den vsem.
Provadim jiste chvalihodnou cinnost - ucim se pomoci
navodu p. Satrapy pracovat s vim-em (v 5.6), ale nemuzu prijit
na to, jak kdyz jsem na zacatku radky spojit tuto s koncem
radky predchozi.
Tedy to, co se ve vetsine editoru normalne dela klavesou backspace ...

Ted to zkousim v gvim pro Windows, doma jsem si lamal
hlavu a prsty v Linuxu, ale bez ohledu na to jestli jsem
v rezimu "a" , "i", "R" nebo v normalnim tak se dostanu
maximalne na prvni znak radku a pak nic, jenom mi
problikne obrazovka (zlaty visualbell - jinak bych byl upipan
k smrti).

Zkousel jsem klavesy Del, Backspace a x.
Zrejme se ale maze jeste necim jinym nebo je vsechno
uplne jinak a ja jsem autobus.

Poradi nekdo jednomu zoufalci cim ??????

Moc dekuji.

Petr