Problemy s libc6

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pondělí Květen 14 16:55:26 CEST 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]

> Setkal jsem s tim uz nekolikrat a vzdy byl na vine kriticky nedostatek
> volne pameti.

Predem bych Vam chtel podekovat za odpoved. Taky me to napadlo, ze bude asi
nedostatek pameti, ale nejak se mi nezda, ze ten samy system jel se stejnym
mnozstvim pameti vice jak mesic bez nutnosti restartu (ted presne nevim, mozna
to dokonce bylo neco kolem 2 mesicu), pak jsem provedl upgrade nekterych baliku,
mezi nimiz byl vyse jmenovany libc6, dale napr. squid atd. Ten squid se zpocatku
chova celkem normalne, ale po nejake dobe si zacne ukusovat cim dal vetsi cast
pameti. Po nejake dobe je to neco kolem 80% pameti. Takze ted nevim, jestli se
mam vratit k puvodni verzi squidu nebo mam chybu hledat jinde. Pameti mam celkem
dost (128MB) nebo aspon se mi to zda byt dostacujici.

	PK