RH 7.1 problem

Pondělí Květen 14 22:07:28 CEST 2001

On Mon, 14 May 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

> reinstaloval jsem z RH6.2cz na RH7.1 a nejako se mi nedari nastavit
> X-Windows do poradnyho rozliseni. Predtim mi bezelo vse v rozliseni 1024x768
> a vse bylo OK, ale ted mi to (podle velikosti ikonek) bezi v rozliseni
> 640x480 a to jeste s velkymy chybami v zobrazeni. HW je on-board VGA - SiS
> 530 a monitor ADI Microscan 2E, pouzivam KDE.

Podivejte se na soubor /etc/X11/X. Pokud je to linka na
/usr/X11R6/bin/XFree86, pouzivate XFree 4.0.x. Pak bude asi problem v tom,
ze nove XFree nezvladaji starsi karty. Je potreba pouzit X server verze
3.3.6, ktere pro to v distribuci jsou. Spustte Xconfigurator a natlacte mu
do hlavy, ze ma pouzivat verzi 3.3.6 parametrem:

Xconfigurator --preferxf3

Obracenym zpusobem to funguje take (--preferxf4). Pokud by to nejak neslo,
tak upgradujte - v Xconfiguratoru a mouseconfig byla mala chyba.

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/linux/redhat/updates/7.1/en/os/i386/

--
                        Milan Kerslager