Realtec 8029 vzdoruje

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 14 22:37:06 CEST 2001

>      Dobrý den
>
>      Pokouším se rozchodit kamarádovi PCI síťovou kartu s chipem Realtec
> 8029. Pod Windows tato karta funguje normálně. Pod Linuxem se chová
> podivně: např. při pokusu stahování souboru přes http nebo ftp se stáhne
> pouze prvních pár byteů a to je vše. Vzhledem k normální funkčnosti pod
> Windows nepředpokládám problémy v síti samotné.

Hmmm, to je zvláštní. S touto kartou jsem mel problemy jen pod Windows
(špatný ovladač, při uploadu a nasledném dowloadu se soubory lišily),
musel se stáhnout nový driver od výrobce.

Pod linuxem jsem vždy nastavil standartní ne2000 a všechno šlapalo bez
problému. Není to náhodou RealTec 8129 ?

--
Honza Houštěk