5 otazek

Martin Plechacek martin.plechacek na post.cz
Pondělí Květen 14 22:49:24 CEST 2001

dobry den, rad bych se zeptal na nasledujici, protoze jsem nenasel zatim
zadnou odpoved na internetu nebo v archivu.

Pouzivam Mandrake 8 a KDE a jsem lepsi zacatecnik.

1. Pocitac najde a nainstaluje MS Digital Sound System 80 (pomoci Kudzu), ale
nefunguje a nenasel jsem nikde zadne ovladani a v HardDrake zadna informace
ze by byl v systemu. Prednim jsem pouzival posledni beta Mandrake a po
upgrade na plnou verzi fungoval bez problemu. Po preinstalovani jenom plnou
verzi uz nefunguje.

2. Pocitac identifikuje MS Natural Keyboard Pro, ale pri pokusu o konfiguraci
v Kudzu vytuhne. Bez konfigurace se v HardDrake objevi jako zarizeni, ktere
nebylo identifikovano.

3. Pokud neco nainstaluji tak mi to neudela ikonu v menu (ani StarOffice, se
kterym jinak nemam zadne problem, ale i Wine, RealPlayer, Opera...).
Mohu pridavat ikony rucne, ale da to praci a nejsou tam ani vsechny z
instalace.

4. Mate nekdo zkusenost s Freedom (viz. http://www.freedom.net/)? Muzete mi
pripadne doporucit nejaky jiny program/sluzbu podobneho zamereni? Mam pocitat
nonstop online a docela hodne rychle, tak bych se chtel trochu vic ochranit
nez je jenom uzavreni vsech portu (tzn. nejaky personal firewalls pro linux).

5. Co mi muzete doporuci jako nejlepsi jako je MediaPlayer pro *.avi *.mpeg
apod.

Dekuji za odpovedi a nasmerovani.

Martin