Realtec 8029 vzdoruje

rad0 misovic rado na freejane.sk
Pondělí Květen 14 23:35:22 CEST 2001

Doteraz mi vzdy takato karta chodila s modulom ne.o (isa verzia) alebo
ne2k-pci (pci verzia). Pri isa verzii je vacsinou nutne napisat aj io
rozsah, najcastejsie "zaklinadlo teda je: modprobe ne io=0x300" :-)
(pripadne ina adresa, ale tato vacsinou ide.)

					rat

--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk