5 otazek

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 15 00:29:25 CEST 2001

> 3. Pokud neco nainstaluji tak mi to neudela ikonu v menu (ani StarOffice, se
> kterym jinak nemam zadne problem, ale i Wine, RealPlayer, Opera...).
> Mohu pridavat ikony rucne, ale da to praci a nejsou tam ani vsechny z
> instalace.

Tohle neni moc konstruktivni, ale podle vlastnich zkusenosti bych vam
poradil, abyste si ikonky udelal rucne, a jen ty, ktere pouzivate. Jeste
lepsi jsou pak klavesova zkratky, pak o menu ani nezavadite.

> 5. Co mi muzete doporuci jako nejlepsi jako je MediaPlayer pro *.avi *.mpeg
> apod.

Nejlepsi je asi avifile/aviplay nebo mplayer, oboji ke stazeni, docela bez
problemu se kompiluje.

--
Honza Houstek