Drobne problemy s mc

Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz Jan.Houstek na st.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 15 06:56:40 CEST 2001

Uz dlouho mi vrtaji hlavou 2 veci okolo mc. Jednak po skonceni nezmeni
adresar na ten ve kterem clovek skoncil, a jednak se pri Ctrl+O na konzoli
stava, ze se uplne kousne a musi se zabit z jine konzole (zajimave, ze se
to nestava rootovi), v X-kach se nekousa.

To prepinani adresaru se pry da zaridit nejakou volbou pri kompilaci, ale
ani nahodou jsem nevycetl jakou. Taky nevim, co je pravdy na tom, ze vyvoj
mc je zastaven. Pokud ano, kde je finalni release? A vubec, mate nekdo
link na funkcni a stabilni zdrojovy kod, ja ho vzdycky tak akorat vytahnul
z RPM.

Diky

--
Honza Houstek