WadchDog karta nebo krabicka na COM/LPT

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Květen 15 08:08:33 CEST 2001

Petr Stanek wrote:
> Shanim v CR nejaky hardwarovy hlidac (WatchDog) "zaseknuti" serveru,
> ktery zajisti jeho automaticky reboot.
> Karty vyrabene v Ostrave na zakazku a od Mite mi pripadaji neumerne
> drahe na to jak jsou jednoduche (>3k)

Pokud to dela co chcete a je to na PCI, tak to je za pusu.
Jinak peknou katu dela treba Advantech, stoji necelych 20 kKc,
krom vytuhnuti to hlida i teploty, napeti a dalsi ptakoviny, ma to
i externi vystupy a tak si to dokaze i privolat obsluhu.
Pak jsem videl jest dalsi dve, uz samostatne jednotky do racku
a vlastnim SNMP, hlidalo to kolem sebe kdeco, vcetne pozaru,
zaplaveni, nasilne vniknuti do racku atd. Podle vybavy 50-300 kKc.
Pokud jeste server nemate, tak slusnejsi maba maji takovy HW hlidac
na sobe (vetsina prumyslovych CPU karet jej maji) a nektere druhy
linux i primo podporuje.
Jinak doporucuji overit si, ze ten samotnej WatchDog nezatuhne,
nektere dokaze vyradit z cinnosti i mensi napetovy impulz, take
ocekavejte, ze vetsina techto levnejsich karet neumi resit
situaci zablokovaneho napajeciho zdroje. V takovem pripade
si overte, ze dany zdroj v situaci po poklesu napeti pod
pripustne meze se sice zablokuje, ale sam se rozjede po obnoveni
napajeni na korektni hodnoty.

	Majkl