Nastaveni RTS a DTR

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Květen 15 08:09:37 CEST 2001

Kebert Martin wrote:

> Co se tyce sw casti, to neporadim. Ale jak je velky problem tomuto
> nestandardnimu zarizeni pridat diodovy mustek(graetz) na vyse zminene piny
Spis by to chtelo chuchvalec diod podobne jako v alternatoru (vicefazovy
usmernovac). Problem je ale v tom, ze otevrenej port ma vsechny vystupy
v aktivnich urovnich, coz je -12V, + neni nikde (dokud se na neco
nesahne). Delal jsem kdysi zarizeni napajeny z portu, byla tam nabojova
pumpa a presne quli tomuto se nechtela rozbehnout.
Jinak ale co jsem zkousel, taxem s TIOCMBIS/TIOCMBIC nemel potize (teda
az na jeden pripad, kdy ty draty nekdo v _profi_ kabelu na jedne strane
nezapojil...zabit malo!).
Zaver - napajeni z portu je az ta nejposlednejsi z poslednich variant,
na kterou by mel konstrukter pomyslet, protoze s tim budou problemy.
Linux, WinDOS, cokolivjinyho...budou s tim potize, verte mi.

  TomM