Drobne problemy s mc

Úterý Květen 15 08:22:25 CEST 2001

> protoze mu v subshellu zustane viset daemon - vetsinou

	No u mne toto 'vetsinou' je 1%, zbytek jsou pripady, kdy si z neznameho
duvodu MC stale mysli, ze je aktivni shell ac program, ktery provozoval
jiz advno skoncil (neni ani zombie), proste je natvrdly, stava se to
nepravidelne, nekdy na pomalejsich pocitacich, kdyz clovek rychleji da
Ctrl-O nez najede zpet MC, nekdy da Ctrl-O a pak neco spusti, ono to
skonci, clovek da Ctrl-O aby mel zase panel(y) a chce necospustit a zase
ne apod...:(

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno