Presentacni software?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Květen 15 09:41:23 CEST 2001

Pavel Machek wrote:

> Ahoj!
>
> Podarilo se nekomu z vas rozume rozchodit nejaky prezentacni software?

 KPresenter by mel byt v pohode, viz treba
http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/cz/installfest/ .

> Bojuju s kpresenter-em, ale nejak nechce pochopit ze musi pouzivat
> iso-8859-2 fonty jinak to nebude k nicemu.
>
> Pokud za chodu prepisu fonts/ obsahem fonts/latin2 tak to sice chodi
> (jaks taks), ale pri pristim pokusu nahodit Xka neuspeju.

 Tohle nejak nechapu, v KPresenteru jsem si nikde nastavovani fontu
nevsiml, aspon ja s tim rozhodne pri pouzivani nic nedelal. Zkratka je KDE
nastaveno na ceske v Ovladacim centru, kodovani jazyka na ISO-8859-2,
KPresenter umi cesky a hotovo, mozna tohle chybejici nastaveni je ten
problem. Nebo to chce novejsi koffice, ted je nejnovejsi KOffice-1.1beta1 (
potrebuje kdelibs-2.1.2 ).
 Jinak doporucuju pouzit sluzeb sv.Antialiasingu, nebo alespon TTF fonty.

> Nejake napady?
>
> Pavel

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli