xterminal

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 15 12:21:10 CEST 2001

On Tue, May 15, 2001 at 09:52:49AM +0200, redips wrote:
> ahoj,
>
> rad bych zprovoznil nekolik xterminalu.Dival jsem se do archivu konference, takze myslim ze 486DX4/120 32 MB RAM,HDD 500MB, bude dostatecna konfigurace.Chtel bych to rozchodit na RH 7.1

Jestli to budete pouzivat ciste jako X-terminal, muzete nahradit 7.1 necim
rychlejsim.

> Jde mi o par veci:
> 1. Co je treba mit naistalovano(tedy krome x aplikaci,ktere chci pouzivat) a nastaveno na serveru.?

Zalezi, jak se hodlate pripojovat. Jestli ciste X -query, tak nastavite
a pustite xdm nebo gdm, aby poslouchaly na XDCMP pozadavky a pak pustite
na klientu X -query nebo X -broadcast nebo tak.

> 2. Jak vykony by mel byt server pro cca. 5 xterminalu - kde bych rad pouzivat kde+SO?

> 3. Vim, ze na xterminalove stanici musi byt spusten xserver - jakym zpusobem, ale budu spoustet aplikace na vzdalenem serveru - existuje neco jako xklient, kterym se prihlasim na server?

Samotny X-server se umi dohodnout se serverem pres XDCMP protokol a server
vam hodi login screen.

> 4. Jde zabezpecit aby po startu stanice se spoustelo pouze prihlaseni na vzdaleny xserver ( mozna spusteni nejakym xklientem  v inittabu s par. respawm -ale nevim)?

Ano. Treba jak popisujete muzete poustet X -query server.

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz