rsync - nepovolena kombinacia --delete a --copy-unsafe-links

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Květen 15 10:49:55 CEST 2001

On Mon, May 14, 2001 at 07:22:00PM +0200, Marian Cavojsky wrote:
> [...]

mozno to nebude on, ale predsa: skuste apt-proxy ... mam to na jednom stroji,
ktory je na pomalej linke, a aby sa neupdatoval kazdy debian, tak vsetky to
tahaju cez neho - da sa tam nastavit expiracia a podobne

a co je hlavne, stiahne len tie, ktore potrebujem, nic naviac, zachova to taku
istu strukturu adresarov

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE