Presentacni software?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 15 11:02:55 CEST 2001

Pavel Machek <pavel na suse.cz> wrote:
> Podarilo se nekomu z vas rozume rozchodit nejaky prezentacni software?
>
> Bojuju s kpresenter-em, ale nejak nechce pochopit ze musi pouzivat
> iso-8859-2 fonty jinak to nebude k nicemu.

S kpresenter nemam zkusenosti, ale co se tyce dalsich doporucovanych reseni
tak StarOffice ma velke HW naroky (na Pentiu 100 MHz, 32 MB RAM, kde pod
Windows bezi PowerPoint vcelku v pohode, trva cekani na dalsi snimek desitky
vterin (pri jednoduche animaci pozadi, jaka je v PPT bezna)), ale umi i
powerpointove prezentace. MagicPoint ma lehke, prekonatelne problemy
s ISO-8859-2 fonty (resp. mela je verze asi rok stara), ale problem je
s neexistujicim delenim slov (v japonstine neni potreba) a divnym
zalamovanim dlouhych radku, takze pokud prezentaci odladite na nejake
rozliseni obrazovky, pri jinem rozliseni muze vypadat priserne. Na druhou
stranu lze pri prezentaci cmarat mysi po obrazovce, strkat do prezentace
bezici graficke programy, promitat video atd..

Pavel Janik pouziva na prezentace pdfTeX a pdfTeX-FAQ-scr.pdf mne uplne
ohromilo (ale zase tam nejde to co v MagicPointu), i kdyz rychlost
v celoobrazovkovem rezimu by mohla byt vetsi.

                                                            S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229