Re: xterminal

redips redips na seznam.cz
Úterý Květen 15 12:40:55 CEST 2001

> Ja bych asi ty X-terminaly postavil na OpenBSD (ale prechod je kruty :-)).
hmm koukal jsem se na openbsd.cz, prechod by byl asi opravdu dost pracny, mam tady jeste nejakou verzi debiana - myslim,ze ho zkusim, jestli by se nedal vice orazat a nebezel rychleji nez RH. Zase tak tomu nerozummim, ale myslim, ze je taky dulezite na jake ceckove knihovne je dist. postavena(glibc?? nevim jaka knihovna je nova jaka stara, ale zjistim to a zkusim najit najakou starsi distribuci,treba by bezela rychleji)

> Delate X -query server, nebo X - query server ?
> Druha varianta nevim co udela, ale ne to, co chcete :-)

delam X -query server (varianta s mezerou mezi pomlckou a query byl preklep), nicmene se mi login window stale nezobrazuje
V souboru Xaccess mam radek kde mam * - pro any host can get a login window. Prakticky to jedine nastaveni, ktere v souboru Xaccess v tuto chvili mam. Staci to ?

a jeste jednou dekuji redips

Jak by se vam libila kreditni karta s moznosti bezurocneho cerpani uveru az 45 dni!
Mame ji pro Vas – VISA MAXIM! http://www.maxim-karta.cz