Samba a loginscript?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Květen 15 12:53:44 CEST 2001

> Zdravím,
>
> vie niekto poradiť, ako zabezpečiť na klientoch WIN95/98 so SAMBA-serverom
> spustenie sady príkazov pri prihlásení sa do siete?
> (nejakú obdobu Novellovského LoginScriptu...)
>
> Malo by tam byť mapovanie diskov, synchronizácia času so serverom
> a podobné bežné záležitosti ...)
>
> Hlavný dôvod na to je, aby som nemusel dokola obchádzať všetky mašiny
> a na každej to nastavovať znova a znova...

Odpoved pana Sobka je vycerpavajici, takze jen pro zajimavost prikladam
svuj \\Akira\netlogon\mount.cmd

@echo off
echo Script Akira 07032001/02
Title Prihlaseni k systemu, overeni verzi
net use f: /delete
net use g: /delete
rem net view \\Akira
net use f: \\Akira\Public
net use g: \\Akira\Dokumenty
net use h: /delete
net use i: /delete
net time \\Akira /set /yes

echo Nastaveni Exploreru...
\\Akira\install\current\explorer.vbs
echo Kontrola a kopirovani novych verzi...
xcopy \\Akira\install\current\aplikace\16bit\*.exe c:\exe /d/u/f
rem pause

echo Kontrola a kopirovani nove antivirove databaze...
xcopy \\Akira\install\current\Avast32\Vps*.* c:\temp /d/f
xcopy \\Akira\install\current\Avast32\Asw32*.* c:\temp /d/f

echo Kontrola a kopirovani upgrade engine pro Avast32...
xcopy \\Akira\install\current\Avast32\Sp32*.* c:\temp /d/f

Vsechny net use x: /delete jsou tam jen pro jistotu, Win nekdy zlobi.
Jinak NTconfig.pol mam ve stejnem adresari jako mount.cmd a polici
funguje. Pro vsechny uzivatele pouzivam naprosto stejny script, mam rad
absolutni uniformitu; lepe se to potom spravuje :o)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net