Typ ethernetoveho ramce: TCP/IP

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Květen 15 14:26:39 CEST 2001

Martin.Kubecek na bull.cz (Martin Kubecek) writes:

> Petr Cech wrote:
>
>      pro jaky protokol?
>
> Predevsim pro protokol TCP/IP.
>
> I kdyz je pravdou, ze nedavno jsem vznesl dodaz ohledne NetBEUI pro Linux,
> ktery by se mi take hodil, ale jedine co jsem o nem zjistil, je ze v nejake
> verzi kernelu byl zrejmne podporovan (myslim, ze konkretne v 2.1.15)

Problem bude patrne v tom, ze IP pouziva Type encodovany ramec (oproti
length encodovanemu). Ostatne podle noveho vydani standardu 802.3 je
type encodovany ramec take soucasti standardu.

BTW: na co je to dobre? Oba druhy ramcu mohou koexistovat vedle sebe.

Navic nevim, jakym zpusobem by IP dokazalo interpretovat LLC headery.

Brno, Czech Republic