Zjisteni stare konfigurace jadra po instalaci RedHatu 7.1

Úterý Květen 15 14:57:04 CEST 2001

On Tue, 15 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Tudiz jsem si na jedno vyslouzile pentium nainstaloval RedHat 7.1. Po
> jeho nainstalovani jsem se pokousel najit konfiguracni soubor pro
> kompilaci kernelu, bohuzel bezvysledne (povazujte mne klidne za BFU,
> ale proste jsem to prolez horem

Balicek kernel-source, adresar /usr/src/linux-2.4.2/configs/

> spodem a nic, v /usr/src adresar linux chybi...) Stahnul jsem si totiz
> zdroje noveho kernelu 2.4.4 (nainstalovany RedHat ma kernel 2.4.2-2),
> ktery bych rad zkompiloval a pouzival.

No, ta 2.4.2 ma dost doplnujicich patchu, takze je to spis neco mezi
2.4.2, 2.4.3 a 2.4.4. Pro jadro do distribuce se berou jen vyzkousene
opravy, takze to kopiruje aktualni jadra trochu pomaleji (odvaznejsi
patche se musi nejprve otestovat).

--
                        Milan Kerslager