Vyreseno: Trouble s iso + md5sum

Brano Vislocky brano.vislocky na jdsoftware.sk
Úterý Květen 15 16:11:56 CEST 2001

> jednom konci,
> a podobne.
>
> Nerad bych kecal, moc o tomto problemu nevim, ale ve skole jsme se ucili
> nasledujici:
> -vycuc ze sesitu na automatizaci, ohledne koaxialnich kabelu:
> ...ucinnost stineni muze byt zhorsena tokem vyrovnavacich proudu, ktere
> tecou stinicim vodicem mezi jednotlivymi pripojenymi zarizenimi => koax.
> kabel by nemel byt spojovan se zemi a pripojena zarizeni by mela byt
> izolovana.
>
> Tak jsme se to ucili ve skole :-)

fajn, ale co s tym ? nie kazdy sa to ucil v skole. Nie ze by mi to nejako
strasne vadilo, ale kopanec par krat denne nastve asi kazdeho :-( a
nehovoriac o tom, ze by som bol velmi nerad, keby mi odisla sietovka, alebo
co je este horsie, tak doska

Brano