Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 15 16:06:07 CEST 2001

> 2)Zkouseli jsme ho, ale z duvodu 1a ci 1c pod nim nejede Tomcat 3.2.1
> Grr:-(((
> Ty kompatibilni baliky vyzkousim, ale tusim, ze RH 7.1 asi nebude to,
> co se bude instalovat na servery, pac tam je Java obcas hodne dulezita.
>
> P.S.: Na SuSE 7.1CZ je glibc 2.2, ale Java je v poradku :-))))))))

DO,
 proste si to rekneme otevrene, RH 7.0 & RH 7.1 neni z nejpovedejsich verzi
RedHatu.Ackoliv mam RedHat rad, tak ani jedna ze zminovanych verzi mi
nechodi tak, jak bych si predstavoval. I kdyz ono to dost  plati o vsem, co
ma jadro 2.4.x. Ovsem o RH 7+ to plati obzvlast.

Zdenek Mazanec

P.S. A prosim zadny flame :) Masiny co mi jadro pod 6.2 prelozily uplne v
pohode uz pod 7.x jadro zdaleka neprelozi napoprve. RH6.2 mi vzdycky nalezl
na comp na prvni pokus. Naposledy dneska kolega instaloval RH 7.1 na
celerona s on board SCSI a skoncil na kernel panic. Muj (v soucasnou dobu)
oblibeny Mandrake 7.2 tam vlezl bez nejmensich protestu (coz jsem na
samozrejme nalezite okomentoval :))) ). A tak bych mohl pokracovat jeste
docela dlouho. Mozna mam od verze RH 7+ leve obe ruce, to pripoustim. Takze
jeste jednou - je to muj osobni nazor.
P.P.S Myslim, ze jsem nekomu z konference slibil nejake fixni adresy na
dial-up. Bohuzel jsem zabordelil onen mail, muze se mi dotycny ozvat?