zborena partisna

Pavel Hampl hampl na gncz.cz
Úterý Květen 15 16:07:33 CEST 2001

zdravim vespolek,
potreboval jsem zmensit ve Woknech jednu partisnu. Bohuzel mam na stejnem disku Win i linux a vysledkem bylo, ze se mi nejak naboril disk nebo info o partisnach. Puvodne bylo root=/dev/hdc3 a swap=/dev/hdc4, tak je to taky zapsano ve fstabu a tak s tim pocita lilo. Kdyz ted zkusim nabootovat, tak mi to skace na jednu z tech win partisn. Kdyz do lila zadam ze root=/dev/hdc3, tak to sice nabootuje, ale podle fstab to chce swap na /dev/hdc3. Root mam namontovane jenom read-only a nedokazu to predelat. Tedy nemuzu preeditovat fstab. Fdisk to vidi a jevi se to byt v poradku. Zkousel jsem bootovat z instalacniho CD Redhatu 6.2cz, ale nebyl ochotny ten hdc vubec pripojit ani se na nej podivat fdiskem. Zkusil jsem nabootovat pres diskety, ale kdyz chci namontovat hdc3, tak to rika, ze je vadny superblok nebo nepodporovane option.

Da se takovahle vec nejak napravit, aniz bych musel preinstalovat Redhata?

diky,
PHampl

Pavel Hampl (hampl na gncz.cz)
GN Resources International (CZ) a.s.