Napeti v datovych okruzich proti zemi. (Puvodne: Trouble s iso + md5sum).

Brano Vislocky brano.vislocky na jdsoftware.sk
Úterý Květen 15 16:14:15 CEST 2001

> tuhle spasnou

> Uzemneni sitoveho kabelu skutecne nepomuze. Tehdy  povolali revizniho
> technika a ten dosel az do rozvadece. Pak v celem objektu
> (tovarna) museli
> propojit uzemneni vsech rozvadecu. Pak uz byl klid.

dakujem,

ale co urobit v bytovke, ked som spojeny s kamosom cez 4 poschodia ? ( je
to tahane spolu s rozvodmi kablovky ). Tam by ma revizny technik vysiel na
tolko, ze by som si mohol dovolit kazdy mesiac kupit novu sietovku alebo
dosku a este by som usetril :-(

Brano