LINUX - KRACH

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Úterý Květen 15 22:56:57 CEST 2001

Dne út 15. květen 2001 18:51 Petr Dekan napsal(a):
> Ne, ja jen, ze mi dnes ucitel informatiky tvrdil, ze se
> blizi doba, kdy nedu LINUX freeware a ze nikdy neni
> schopen byt alespon na urovni WINDOWSU-.....:((

tak to joo, ja myslel, ze jsem neco zmeskal :)
Nemyslim, ze by se neco takoveho, co jste predeslal ve svem
predchozim prispevku, mohlo stat. Na to je zpusob
licencovani GNU/Linux programu dostatecne sileny (v dobrem
slova smyslu).

Jsou tu sice urcite snahy hrat si na vlastnim pisecku, ale
komunita to nebere a pusobi jako hlidaci pes, i kdyz nekdy
jako pes notne prezrany a liny.

Kdepak to studujete, ze tam maji takove ucitele
informatiky? Stydet se nemusite, ucitele informatiky a
tchyne si clovek nevybira.

		s pozdravem
				Z.P.