Napeti v datovych okruzich proti zemi. (Puvodne: Trouble s iso + md5sum).

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Květen 15 22:27:33 CEST 2001

Dobry den,

> : ale co urobit v bytovke, ked som spojeny s kamosom cez 4 poschodia ? (
je
> : to tahane spolu s rozvodmi kablovky ).
>
> Pokial je to na jednej stupacke a je tam viac ako par voltov,
> niekde nie je dotiahnute uzemnenie. To by nemusel byt problem najst.
> Ak su stupacky rozdielne, je to vacsi problem.
>
> : Tam by ma revizny technik vysiel na tolko, ze by som si mohol
> : dovolit kazdy mesiac kupit novu sietovku alebo dosku a este by
> : som usetril :-(
>
> Pokial su peniaze a netreba 100 Mbps, mozno by nebolo marne niektore
> [...]

Nic v zlom ale co tak pouzit obycajny prekrizeny TP kabel? Proti
ruseniu by mal byt podstatne odolnejsi a ak som to spravne pochopil
tak problem je v tom, ze na koaxe sa indukuje mapatovy rozdiel.
A staci len par metrov kabla, dva konektory (a samozrejme
karty s RJ45 konektromi ;-)) Ak je to prekrizeny kabel netreba ani HUB.
A kabel sa da spustit roznymi miestami. Ten bezdroz sa mi zda zbytocny
kanon na vrabce. Ja mam mikrovlnne radio pripojene asi 20m TP kabla
pre nedostatok casu len vyhodeneho z okna a stiahnute zo strechy vonkajskom
dole a nemam s tym ziaden problem. Aj ked by sa tomuto rieseniu dalo
co-to vytknut.

Vlado