Mandrake 8.0 - menudrake

Pavel Předota marexcom na volny.cz
Úterý Květen 15 23:50:37 CEST 2001

Dne út 15. květen 2001 09:06 jste napsal(a):
> Nazdar
> Nefunguje me menudrake, v samotnem menudrake jsou vsechna meny v poradku,
> ale neaktualizuji se skutecna meny(-> kde,gnome...). Kdyz doinstaluji dalsi
> RPM baliky a zapnu menudrake jsou tyto automaticky zarazene v stromu menu ,
> ale opet se zmeny nepromitnou do skutecnych nabidek (kde...). V menudrake
> dam vzdy ULOZIT a Ukoncit a ani po restartu se ve skutecnych menu nic ani
> nehne. Zatim to resim tak ze mam mena doinstalovanych balicku napsane na
> papire a spustim je pres Alt-F2 protoze se me je nechce vsecky rucne
> [...]

Duvod je ten ze nefunguje prikaz update-menus (alespon u mne) pri nastavenem
LC_COLLATE=cs (takovy stav je po nainstalovani MDK 8.0 pokud si vyberes
cestinu v instalacnim programu.)

Protoze jsem nemel cas zkoumat to blize nastavil jsem zatim
LC_COLLATE na LC_COLLATE=en v  /etc/sysconfig/i18n.

V /etc/menu-methods/lang.h by melo byt
function lang()="cs"
function languages()="cs"

Na zaver muzes spustit update-menus -v -n (neprepne se to do pozadi tak ze je
videt co to prave dela.)

-- Pavel