5 otazek

Jiri Mlika jmlika na volny.cz
Středa Květen 16 02:32:43 CEST 2001

> Takovehle lidi mam nejradeji. :(
>
> Zkuste aspon u jedne z tech vet uvest NEJAKE OBJEKTIVNI DUVODY, co vas
> vedou k tomu tvrzeni.

     Vede mě k tomu "hdparm -Tt /dev/hda". Pod RH 7.0 18 MB/s, pod MDK 8.0
10-14 MB/s, vyjímečně 18 MB/s. Na RH kernel 2.2.16 (vlastní kompilace),
souborový systém ext2. Na MDK distribuční kernel 2.4.3, souborový systém
RaiserFS. Pod oběma "hdparm -c1 -d1 -X66 -W1 -m16 /dev/hda"
     Otázka nebyla myšlena jako žádost o řešení dané situace, spíše mi šlo
o to, zda někdo nezaznamenal podobný problém.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka