Nastaveni RTS a DTR

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Úterý Květen 15 22:04:45 CEST 2001

Dne Út, 15 kvě 2001 jste napsal(a):

> Spis by to chtelo chuchvalec diod podobne jako v alternatoru (vicefazovy

staci 2 :o) jedna na DTR a jedna na RTS.

> usmernovac). Problem je ale v tom, ze otevrenej port ma vsechny vystupy
> v aktivnich urovnich, coz je -12V, + neni nikde (dokud se na neco
> nesahne). Delal jsem kdysi zarizeni napajeny z portu, byla tam nabojova

Me to v pohode funguje. Na portu je treba nastavit hw handshake. Napeti +12 tam
neni dokud se port neotevre, ale pak nabehne RTS a DTR a je to v pohode. Nicmene
potrebuju oba signaly, aby bylo na vstupu stabilizatoru aspon +7V (mam tam 78L05),
samotne DTR to nezvedne dost vysoko... Chce to taky poradnej kondenzator. Odber
cely ty hruzy s 78L05 a TC232 je cca 5mA - to je asi pro vsechny brouky
kompatibilni s MAX232 vicemene stejny.

> Zaver - napajeni z portu je az ta nejposlednejsi z poslednich variant,

Presneji receno jak pro kterou aplikaci. Kdybych mel u kazdeho udelatka mit jednu
baterku, asi bych casem ztratil prehled :)

Pro poradny pristroj je ale vzdycky lepsi mit i poradne napajeni.

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;