Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Květen 16 07:09:37 CEST 2001

> Napoprve? To jako ze se to musi opakovat? Nebo ze se to na nejakem
> miste prerusi a je potreba do nej kopnout, aby pokracoval? Je to
> deterministicke?

Presne. Kompilace zkonci celkem nahodile v libovolnem miste vesmes chybou 11 a/nebo na opakovanou deklaraci (zjevny nesmysl). Kdyz mam dost trpelivosti a dam make dostecne krat za sebou, tak se to drive ci pozdeji povede. Rebuild ze src.rpm je na v takovyhle pripadech zcela bez sance.
Bohuzel, ruzne stroje konci v ruznych mistech a ani jeden a tentyz stroj nezkonci vzdy pri prvnim pokusi na stejnem. Kdybych chtel byt optimista, tak si zacnu myslet, ze stroje bezi na hranici a kompilace jim da natolik zabrat, ze se neco pokazi v pameti nebo se stroj upece.Ne ze bych se divil, na sale mame neprijemne horko, ale na stejnych strojich mi kompilace jadra stejne verze pod mandrakem/turbolinuxem projde bez problemu.
Dela mi to cela jedna trida stroju (prakticky vyhradne ona) - dvouprocesory pentia II 300-350Mhz s onboard adapteky AIC, obcas i jednoprocesory podobne vykonnosti. Delly 2450+ to nedelaji.
Proste z toho mam osklivy dojem, ze RH 7+ je odflaknut.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644