Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Květen 16 07:09:23 CEST 2001

> 1) JDK od IBM neni lepsi, protoze je
>    a)nekompatibilni

zatial som nenarazil na problemy

>    b)pomalejsi

co som pocul od znameho zariteho javistu tak je to opak

>    c)nestabilni

no neviem mne sa nezdalo

> 2)Zkouseli jsme ho, ale z duvodu 1a ci 1c pod nim nejede Tomcat 3.2.1
> Grr:-(((

vazne? budem mu to doma musiet vysvetlit ze nema ist! svina! :)
alebo si ti pozri preco to neslo. mam dojem ze som musel nastavit
CLASSPATH abi bralo tools.jar a u sun-ovskeho to nebolo treba.

> P.S.: Na SuSE 7.1CZ je glibc 2.2, ale Java je v poradku :-))))))))

no ja mam v praci RH7.0 a musel som ubgradnut na GLIBC 2.2-12 abi slo
JDK (sun)

doma mam RH6.2 a tam mi ide JDK (ibm) obe 1.3 a tomcat 3.2.1

--
Láska je definovatelné amortizované periferické
komplexum, kde v pseudoindividualistickém egocentru