RH 6,2 CZ = Perl DBD - MysQL

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Středa Květen 16 10:22:47 CEST 2001

> Aha, RH :-). Nicmene myslim, ze instalovani pres CPAN neni nic jineho nez
> user-friendly rozhrani k tomu, co jsem psal, s tim, ze to umi napr. instalovat
> baliky, na kterych je instalovany zavisly. A myslim, ze nez se clovek probere
> konfiguraci CPAN shellu, tak ma ze zdrojaku prislusny modul nainstalovany
> desetkrat.

  No jo, ale tou konfiguraci CPANu si projdete jednou a pak mate klid a vsechno
do Perlu nainstalovano behem okamziku. Pri upgradu si muzete nechat vytvorit
vas bundl a na nove masine ci jine nainstalovat presne ty same baliky, atd.

  .R.V.

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-