Krach LINUXU?? aneb jak je to doopravdy

Oto 'tapik' Buchta tapik na neo.cz
Středa Květen 16 10:45:56 CEST 2001

Petr Dekna wrote:

>   zdravim vsechny,
>
>   co si myslite o tom, ze LINUX, jako operacni system, je do budoucna ohrozen firmami jako je Microsoft atd. - myslite si nekdo, ze je nejaka firma schopna ziskat pro sebe prava na linux pro jeho prodej??Diky

To ma byt reakce na to, ze Microsoft oficialne vyhlasil
valku Free Software, a predevsim Linuxu?
Asi pred vic nez tydnem jsem na teletextu CT1
cetl (v sekci pocitace na internet), ze Microsoft oficialne vyhlasil boj FS.
Jedna se pry (nepamatuju si to presne) o utok na to nejcennejsi,
co firma vlastni, a to je vlastnictvi myslenek a dalsi takove ty kecy
okolo.--
Oto 'tapik' Buchta , tapik na neo.cz