Co se starým Pakárdem? (HP-01 model 245)

Kiwi kiwi.fon.tis na atlas.cz
Středa Květen 16 10:56:27 CEST 2001

Mám neskromný dotaz jestli někdo neví co se starou? páskovou mechanikou HP -
01. Nic kromě toho, že je to model 245 a, že se zřelmě připojuje na floppy
řadič (nebo na starý MFM řadič) jsem o ní nezjistil. Existuje na WWW sice
nějaké ftape, ale mě to moc neříká, protože jsem nenašel seznam mechanik,
které to podporuje. Ta moje páska má sice jen 40 MB, ale mám do ní i média
tak proč ji nevyužít.

                        Díky, Michal.

P.S. Jsem ohledně linuxu úplný laik a pokouším se používat DEBIAN 2.0.
        Ještě něco. Musím být přihlášen do mail odběru, když chci požívat
news odběr?