Krach LINUXU?? aneb jak je to doopravdy

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Středa Květen 16 10:04:12 CEST 2001

Berlusconi v Itálii údajně vyhrál díky tomu, že opozice místo propagace
svojich myšlenek a dobrých skutků se hlavně soustředila na jeho kritiku a
vysvětlování co negativního přinese jeho vláda.

Takže ať tak M$ jenom dál pokračuje, protože si ani neuvědomuje že Linuxu
dělá "propagaci" a že díky tomu se spousta lidí vůbec dozví, že nějaký
Linux existuje a začne se ptát co to vlastně je.

PS. Všechny lidi na zeměkouli si nezotročil ani Hitler

LM