Posta z POP3 (bylo: internet. prohlizec)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Květen 16 12:12:02 CEST 2001

> Galeon (pouziva Gecko z Mozilly na renderovani)...  lokalizace do ceskeho
> jazyka tam snad taky je.

Kdyz uz je tu rec o internetovych prohlizecich, muze me nekdo poradit, jak
na stahovani posty od poskytovatele pres Messenger Netscapu nebo Mozilly?
Pouzivam dial-up pripojovani. Nadefinoval jsem v obou pripadech POP i SMTP
servery poskytovatele ve forme pop3.poskytovatel.cz a smtp.poskytovatel.cz,
presne tak, jak jsem mel od nej definovano v protokolu o prvnim pripojeni.
Zatimco odesilani zprav pres SMTP funguje normalne, prijem posty pres
tlacitko GET sice zacne pripojovanim pop3 serveru, ale skonci chybou
autentizace, cili ze faliruje kombinace uzivatelskeho jmena a hesla. Pritom
totez pouzivam pri pripojovani na web a funguje to. Uzivatelske jmeno je ve
tvaru: jmeno na poskytovatel.cz , cili je identicke s e-mailovou adresou.
Zkousel jsem i jineho poskytovatele, ale vysledek byl stejny. Zatim tedy
vybiram postu pres webovy portal poskytovatele.

Dekuji za pripadne postrceni.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz