Posta z POP3 (bylo: internet. prohlizec)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Květen 16 12:20:38 CEST 2001

Dobry den,

On Wed, May 16, 2001 at 12:12:02PM +0200, Josef Vogeltanz wrote:
> totez pouzivam pri pripojovani na web a funguje to. Uzivatelske jmeno je ve
> tvaru: jmeno na poskytovatel.cz , cili je identicke s e-mailovou adresou.
> Zkousel jsem i jineho poskytovatele, ale vysledek byl stejny. Zatim tedy
> vybiram postu pres webovy portal poskytovatele.

Nerad bych mlzil, ale tohle se mi nepovedlo (pripojeni pres
Contactel :-((()

Kdyz jsem to testoval, tak mi z toho vzdycky vyslo, ze je
Netscape inteligentnejsi, nez ma a tu cast adresy za zavinacem
odrizne (vcetne zavinace, samozrejme) :-(

Doporucil bych vyzkouset fetchmail, ten snad tuto AI feature
nema...

Nakonec, Contactel na svych strankach doporucuje nektere postovni
klienty, Netscape mezi nimi, bohuzel, neni...

> Dekuji za pripadne postrceni.

> Josef Vogeltanz

Zdravi
Honza Marek