Posta z POP3 (bylo: internet. prohlizec)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Květen 16 13:09:54 CEST 2001

JoVogeltanz na dop.skoda.cz (Josef Vogeltanz) writes:

> Kdyz uz je tu rec o internetovych prohlizecich, muze me nekdo poradit, jak
> na stahovani posty od poskytovatele pres Messenger Netscapu nebo Mozilly?
> Pouzivam dial-up pripojovani. Nadefinoval jsem v obou pripadech POP i SMTP
> servery poskytovatele ve forme pop3.poskytovatel.cz a smtp.poskytovatel.cz,
> presne tak, jak jsem mel od nej definovano v protokolu o prvnim pripojeni.
> Zatimco odesilani zprav pres SMTP funguje normalne, prijem posty pres
> tlacitko GET sice zacne pripojovanim pop3 serveru, ale skonci chybou
> [...]

Myslim, ze uz to tady nekolikrat bylo. NN aktivne utrhne cast
uzivatelskeho jmena za zavinacem. Musi se mu pomoct pomoci zmeny
user_pref v preferences.js

user_pref("mail.allow_at_sign_in_user_name", true);

http://help.netscape.com/kb/consumer/19981212-1.html

Brno, Czech Republic