Posta z POP3 (bylo: internet. prohlizec)

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Květen 16 13:13:38 CEST 2001

A ja si myslel, ze pricinou je prave to, ze me Netscap (i Mozilla)
tvrdohlave prihlasuje zpusobem jmeno na pop3.mybox.cz na misto jmena, ktere u
Contactelu mam zavedene, tj. jmeno na mybox.cz
Nicmene, kdyz jsem zkusil ISP Kiwwi, situace se opakovala. Protoze jsem se
domnival, ze tohoto klienta pouziva dost uzivatelu s dial-upem a v archivu
konference jsem podobne stiznosti nenasel, domnival jsem se, ze jde o
nejakou chybu mezi zidli a klavesnici.

Zkusim spise jineho klienta. Ja zas tak na Messengeru nebaziruju.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz