Telefonovani pres internet, firewall

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Květen 16 17:21:16 CEST 2001

Dobry den.

Pred casem jsem zde mel dotaz, jak se pripojit ke svemu pocitaci v praci z domova pres vnc,kdyz je pocitac za firewallem.Diky vasim radam se mi to podarilo.
Nyni mam nasledujici problem.
Pocitac v praci(WinNT) je stale za firewallem (Linux), ale pomoci SSH se k nemu mohu z domova pripojit. - Mam ucet na jinem Lunux serveru, kde bezi SSHD a kde mam e-mail konto.Rad bych zprovoznil moznost telefonovani mezi domovem a mym pocitacem v praci. Existuje nejaka moznost, jak telefonovani rozchodit?Firewall mi brani v telefonovani a nebezi tam zadny SOCKS.

Predem dekuji za jakoukoliv radu ci nasmerovani.
T.Zkoumalek
Chorvatsko, Řecko, Itálie a celý svět - rezervujte si http://na.dovolenou.cz/leto