zborena partisna

Pavel Hampl hampl na gncz.cz
Středa Květen 16 15:38:11 CEST 2001

diky za rady, problem byl jeste v tom, ze ta partisna mela zboreny superblok, takze fsck nechtel pracovat. Nakonec jsem ho nasel az na adrese 32769 (e2fsck -b 32769 /dev...). Jenomze jsem blbec a naboril jsem si toho vic, takze jsem prave doinstaloval linux :O(

Pro ty zvedavejsi: podpora zapisu na ext2 v programu explore2fs je SKUTECNE EXPERIMENTALNI. Dobry zpusob, jak si zrusit system, je zkusit pomoci tohohle programu neco zapsat do /etc. Kdyz jsem pak opravil superblok, byl /etc uplne, ale uplne prazdny 8oO

Pavel Hampl